OXO, Good Grips, სილიკონის თავსახური, 15 სმ
59.00
₾მახასიათებლები
ზოგადი ინფორმაცია
აღწერა
OXO, Good Grips, სილიკონის თავსახური, 15 სმ
OXO-ის პატარა, მრავალჯერადი გამოყენების სილიკონის თავსახური შესანიშნავია საკვების შესანახად და იდეალურად ჩაანაცვლებს პლასტმასის თუ ფოლგის შესაფუთ ქაღალდებს. უბრალოდ დაახურეთ თავზე პლასტმასის, კერამიკის, ფოლადი ან მინის კონტეინერებს და მოათავსეთ მაცივარში. თავსახურის ბრტყელი დიზაინი და უსაფრთხოდ დალუქვის შესაძლებლობა მაცივრის ორგანიზების კარგი საშუალებაა, ისე რომ მაცივარში ადგილი გამოთავისუფლდეს. მისი გამჭვირვალე ზედაპირი საშუალებას გაძლევთ დაინახოთ კონტეინერის შიგთავსი
ნივთის წონა: 60 გრ
ნივთის ზომა: 1.14 x 15 x 18.8 სმ
მასალა: სილიკონი
რეკომენდებულია ჭურჭლის სარეცხ მანქანაში გარეცხვა
OXO
ამერიკული ბრენდი OXO 1990 წელს ნიუ-იორკში შეიქმნა და ისეთ ინოვაციურ სამომხმარებლო პროდუქტებს აწარმოებს, რომლებიც სახლის ყველა კუთხეში ყოველდღიურ აქტივობებს გიმარტივებთ: დაწყებული საჭმლის მომზადებიდან და ნივთების ორგანიზებიდან, დამთავრებული დასუფთავებითა და ყოველდღიური თავგადასავლებით თქვენს პატარებთან ერთად.
OXO პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი შედგება სამზარეულოს გაჯეტებისგან, ხელსაწყოებისა და აქსესუარებისგან, ასევე ოფისისა და საყოფაცხოვრებო ნივთებისგან. თითოეული პროდუქტი ფუნქციურობითა და გამძლეობით ხასიათდება.
OXO-ს დამფუძნებელმა - სემ ფარბერმა სახელი "OXO" ამბიგრამად შეარჩია, რაც გულისხმობს რომ საიდანაც არ უნდა წაიკითხოთ სახელი, ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში, ვერტიკალურ, უკანა მხრიდან თუ თავდაყირა - სახელი "OXO" ყოველთვის ერთნაირად იკითხება.

ბრენდის ყველაზე პოპულარული პროდუქტის ხაზი - ‘Good Grips’-ია, რომელიც ართრიტისა და სხვა დაავადებების მქონე ადამიანებს სამზარეულოს ისეთი ხელსაწყოების გამოყენებაში ეხმარება, რომლებიც ნაკლებ ძალისხმევას მოითხოვს. OXO-მ შექმნა საკულტო სახელური - თავისი გამორჩეული ერგონომიული ფორმითა და საფირმო არაცურვადი, კომფორტული მოჭიდებით და უჟანგავი ფოლადის მკვეთრ პირს შეუერთა. ბრენდმა სამუდამოდ შეცვალა საკვების მომზადების გზა და საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტებზე ფიქრი. OXO-ს ხელსაწყოები კომფორტულად თავსდება როგორც ხელში, ისე თქვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
OXO-ს „უნივერსალური დიზაინის“ ფილოსოფია გულისხმობს რომ ბრენდის პროდუქტების გამოყენება ყველას მარტივად შეუძლია.








