OXO, Good Grips, სალათის სოუსის შეიკერი
45.00
₾მახასიათებლები
ზოგადი ინფორმაცია
აღწერა
OXO, Good Grips, სალათის სოუსის შეიკერი
შეურიეთ, შეინახეთ და მიირთვით უგემრიელესი სოუსები სალათთან ერთად სალათის შეიკერის დახმარებით. შეიკერის ფართო თავი იხსნება სხვადასხვა ინგრედიენტების დასამატებლად, როგორებიცაა ზეთი, ძმარი, მაიონეზი, მდოგვი, ნიორი, ხახვი და სანელებლები. ჭურჭელს აქვს საზომი ნიშნულები მილილიტრებსა და უნციებში. ინგრედიენტების დამატების შემდეგ უბრალოდ შეანჯღრიეთ შეიკერი და სოუსიც მზად იქნება. სოუსის დასხმა შეგიძლიათ თავსახურზე არსებული ბერკეტით, შემდეგ კი შეძლებთ სუფთად დახურვასაც. შეიკერი არის გამძლე და მდგრადი.
რეკომენდებულია ჭურჭლის სარეცხ მანქანაში რეცხვა.
ნივთის წონა: 158 გრ.
მასალა: პლასტმასა.
ნივთის ზომა: 12 x 6.9 სმ.
OXO
ამერიკული ბრენდი OXO 1990 წელს ნიუ-იორკში შეიქმნა და ისეთ ინოვაციურ სამომხმარებლო პროდუქტებს აწარმოებს, რომლებიც სახლის ყველა კუთხეში ყოველდღიურ აქტივობებს გიმარტივებთ: დაწყებული საჭმლის მომზადებიდან და ნივთების ორგანიზებიდან, დამთავრებული დასუფთავებითა და ყოველდღიური თავგადასავლებით თქვენს პატარებთან ერთად.
OXO პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი შედგება სამზარეულოს გაჯეტებისგან, ხელსაწყოებისა და აქსესუარებისგან, ასევე ოფისისა და საყოფაცხოვრებო ნივთებისგან. თითოეული პროდუქტი ფუნქციურობითა და გამძლეობით ხასიათდება.
OXO-ს დამფუძნებელმა - სემ ფარბერმა სახელი "OXO" ამბიგრამად შეარჩია, რაც გულისხმობს რომ საიდანაც არ უნდა წაიკითხოთ სახელი, ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში, ვერტიკალურ, უკანა მხრიდან თუ თავდაყირა - სახელი "OXO" ყოველთვის ერთნაირად იკითხება.
ბრენდის ყველაზე პოპულარული პროდუქტის ხაზი - ‘Good Grips’-ია, რომელიც ართრიტისა და სხვა დაავადებების მქონე ადამიანებს სამზარეულოს ისეთი ხელსაწყოების გამოყენებაში ეხმარება, რომლებიც ნაკლებ ძალისხმევას მოითხოვს. OXO-მ შექმნა საკულტო სახელური - თავისი გამორჩეული ერგონომიული ფორმითა და საფირმო არაცურვადი, კომფორტული მოჭიდებით და უჟანგავი ფოლადის მკვეთრ პირს შეუერთა. ბრენდმა სამუდამოდ შეცვალა საკვების მომზადების გზა და საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტებზე ფიქრი. OXO-ს ხელსაწყოები კომფორტულად თავსდება როგორც ხელში, ისე თქვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
OXO-ს „უნივერსალური დიზაინის“ ფილოსოფია გულისხმობს რომ ბრენდის პროდუქტების გამოყენება ყველას მარტივად შეუძლია.