OXO, Good Grips, დანა-ჩანგლის საშრობი

69.00

მახასიათებლები

ზოგადი ინფორმაცია

ბრენდი
OXO
მასალა
ფოლადი
პროდუქტის ზომა
14 x 14.5 x 10 სმ
ფერი
ვერცხლისფერი
გამოყენება
ჭურჭლის სარეცხ მანქანაში
ბრენდის წარმომავლობა
ამერიკის შეერთებული შტატები

აღწერა

OXO, Good Grips, დანა-ჩანგლის საშრობი

OXO, დანა-ჩანგლის საშრობი, შეგიძლიათ შეინახოთ სარეცხი ღრუბელი, კოვზები, დანები და სხვადასხვა საჭირო ნივთი. საშრობს აქვს გამყოფი და სავენტილაციო ხვრელები სწრაფი გაშრობისთვის. შეგიძლიათ გამოიყენოთ სარეცხი ღრუბლის და ჯაგრისების შესანახად. უჟანგავი ფოლადის კონსტრუქცია გამძლეა და იდეალურად ერგება სამზარეულოს დიზაინს.

ნივთის წონა: 453 გრ.

ნივთის ზომა: 14 x 14.5 x 10 სმ.

მასალა: უჟანგავი ფოლადი

რეკომენდებულია ჭურჭლის სარეცხ მანქანაში გარეცხვა


OXO

ამერიკული ბრენდი OXO 1990 წელს ნიუ-იორკში შეიქმნა და ისეთ ინოვაციურ სამომხმარებლო პროდუქტებს აწარმოებს, რომლებიც სახლის ყველა კუთხეში ყოველდღიურ აქტივობებს გიმარტივებთ: დაწყებული საჭმლის მომზადებიდან და ნივთების ორგანიზებიდან, დამთავრებული დასუფთავებითა და ყოველდღიური თავგადასავლებით თქვენს პატარებთან ერთად.
OXO პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი შედგება სამზარეულოს გაჯეტებისგან, ხელსაწყოებისა და აქსესუარებისგან, ასევე ოფისისა და საყოფაცხოვრებო ნივთებისგან. თითოეული პროდუქტი ფუნქციურობითა და გამძლეობით ხასიათდება.
OXO-ს დამფუძნებელმა - სემ ფარბერმა სახელი "OXO" ამბიგრამად შეარჩია, რაც გულისხმობს რომ საიდანაც არ უნდა წაიკითხოთ სახელი, ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში, ვერტიკალურ, უკანა მხრიდან თუ თავდაყირა -  სახელი "OXO" ყოველთვის ერთნაირად იკითხება.

ბრენდის ყველაზე პოპულარული პროდუქტის ხაზი - ‘Good Grips’-ია, რომელიც ართრიტისა და სხვა დაავადებების მქონე ადამიანებს სამზარეულოს ისეთი ხელსაწყოების გამოყენებაში ეხმარება, რომლებიც ნაკლებ ძალისხმევას მოითხოვს. OXO-მ შექმნა საკულტო სახელური - თავისი გამორჩეული ერგონომიული ფორმითა და საფირმო არაცურვადი, კომფორტული მოჭიდებით და უჟანგავი ფოლადის მკვეთრ პირს შეუერთა. ბრენდმა სამუდამოდ შეცვალა საკვების მომზადების გზა და საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტებზე ფიქრი. OXO-ს ხელსაწყოები კომფორტულად თავსდება როგორც ხელში, ისე თქვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
OXO-ს „უნივერსალური დიზაინის“ ფილოსოფია გულისხმობს რომ ბრენდის პროდუქტების გამოყენება ყველას მარტივად შეუძლია. 


მსგავსი პროდუქცია