Nutricost, ვეი პროტეინი, 2.268 კგ, მარწყვის არომატით, Whey Protein Concentrate Powder Strawberry Milkshake (5 LB)

223.20

279.00

მახასიათებლები

დამატებითი მახასიათებლები

ბრენდი
Nutricost
პროდუქტის ტიპი
ფხვნილი
წონა
2.268 კგ
ულუფების რაოდენობა
61
არომატი
მარწყვი
ბრენდის წარმომავლობა
ამერიკის შეერთებული შტატები

აღწერა

პროდუქტის შესახებ:

შრატის პროტეინი შეიცავს 20-ვე ამინომჟავას, მათ შორის 9 აუცილებელ ამინომჟავას, რაც იდეალურია მათთვის, ვინც ეძებს კუნთების ზრდის, აღდგენისა და მუშაობის გაძლიერებას.

არ მიიღოთ ორსულობის ან ლაქტაციის პერიოდში. არ მიიღოთ 18 წლამდე ასაკის ადამიანებმა. ამ პროდუქციის მიღებამდე კონსულტაცია გაიარეთ ექიმთან თუ თქვენ მკურნალობთ ან გარკვეული დიაგნოზი გაქვთ დასმული რაიმე დაავადებაზე, ან ღებულობთ მედიკამენტურ საშუალებებს. შეინახეთ გრილ და მშრალ ბავშვებისთვის ხელმიუწვდომელ ადგილას.


პროდუქტის მიღების წესი:

შეურიეთ 1 სკუპი (დაახლოებით 1/3 ჭიქა) ყოველდღიურად 200-300 მლ წყალთან, რძესთან ან თქვენთვის სასურველ სასმელთან.


პროტეინის ინგრედიენტები:

შრატის ცილის კონცენტრატი (შრატის ცილა, მზესუმზირის ლეციტინი) (მყისიერი), ბუნებრივი არომატიზატორები, ნატრიუმის ქლორიდი, ჭარხლის ფესვის ფხვნილი (ფერისთვის), სუკრალოზა.


პროდუქტის შემადგენლობა:

  1 ულუფა    
კალორიები 150    
სულ ცხიმი 3 გ    
გაჯერებული ცხიმი 1,5გრ    
ტრანს ცხიმი 0 გ    
ქოლესტერინი 80 მგ    
ნატრიუმი 290 მგ    
სულ ნახშირწყლები 3 გ    
დიეტური ბოჭკოვანი 0 გ    
სულ შაქრები 1 გ    
შეიცავს 0 გ დამატებულ შაქარს      
პროტეინი 25 გ    
ვიტამინი D 0 მკგ    
კალციუმი 190 მგ    
რკინა 0.3 მგ    
კალიუმი 150 მგ    

Nutricost-ის შესახებ:

Nutricost არის ბრენდი, რომელიც აწარმოებს დიეტურ, სავარჯიშო, სახსრების გამაჯანსაღებელ დანამატებს, მულტივიტამინებს და სხვა. Nutricost-ის ისტორია დაიწყო იმ ხედვით, რომ მოეწოდებინათ უმაღლესი დონის საკვები დანამატები. დამფუძნებლები, რომლებიც გატაცებულნი იყვნენ ბრენდის კეთილდღეობის პოპულარიზაციაში, შეუდგნენ მისიის შესრულებას. მათ შექმნეს ბრენდი, რომელმაც რევოლუცია მოახდინა დანამატების ინდუსტრიაში. ერთგულებისა და შეუპოვრობის წყალობით Nutricost გახდა სანდო კომპანია ბაზარზე. კომპანიის ერთგულება ხარისხი და მომხმარებელთა კმაყოფილება იყო მისი წარმატების მამოძრავებელი ძალა. უწყვეტი კვლევისა და განვითარების მეშვეობით Nutricost წინ უსწრებდა ყველა სხვა ბრენდს, თანმიმდევრულად წარმოადგინა ინოვაციური პროდუქტები, რომლებიც აკმაყოფილებს ინდუსტრიის სტანდარტებს და აღემატება მომხმარებელთა მოლოდინს.


მსგავსი პროდუქცია