Nutricost, ვეი პროტეინი, 0,907 კგ, Whey Protein Concentrate Powder Chocolate Peanut Butter

119.20

149.00

მახასიათებლები

დამატებითი მახასიათებლები

ბრენდი
Nutricost
პროდუქტის ტიპი
ფხვნილი
წონა
0,9 კგ
ულუფების რაოდენობა
24
არომატი
შოკოლადი
ბრენდის წარმომავლობა
ამერიკის შეერთებული შტატები

აღწერა

პროდუქტის შესახებ:

შრატის პროტეინი შეიცავს 20-ვე ამინომჟავას, მათ შორის 9 აუცილებელ ამინომჟავას, რაც იდეალურია მათთვის, ვინც ეძებს კუნთების ზრდის, აღდგენისა და მუშაობის გაძლიერებას.

არ მიიღოთ ორსულობის ან ლაქტაციის პერიოდში. არ მიიღოთ 18 წლამდე ასაკის ადამიანებმა. ამ პროდუქციის მიღებამდე კონსულტაცია გაიარეთ ექიმთან თუ თქვენ მკურნალობთ ან გარკვეული დიაგნოზი გაქვთ დასმული რაიმე დაავადებაზე, ან ღებულობთ მედიკამენტურ საშუალებებს. შეინახეთ გრილ და მშრალ ბავშვებისთვის ხელმიუწვდომელ ადგილას.


პროდუქტის მიღების წესი:

შეურიეთ 1 სკუპი (დაახლოებით 1/3 ჭიქა) ყოველდღიურად 200-300 მლ წყალთან, რძესთან ან თქვენთვის სასურველ სასმელთან.


პროტეინის ინგრედიენტები:

შრატის ცილის კონცენტრატი (შრატის ცილა, მზესუმზირის ლეციტინი) (ინსტაზირებული), არაქისის ფქვილი, კაკაო (დამუშავებული ტუტე), ბუნებრივი და ხელოვნური არომატიზატორები, ნატრიუმის ქლორიდი, სუკრალოზა.


პროდუქტის შემადგენლობა:

  1 ულუფა  
კალორიები 150  
სულ ცხიმი 3,5 გ  
გაჯერებული ცხიმი 1,5გრ  
ტრანს ცხიმი 0 გ  
ქოლესტერინი 70 მგ  
ნატრიუმი 270 მგ  
სულ ნახშირწყლები 4 გ  
დიეტური ბოჭკოვანი 1 გ  
სულ შაქრები 2 გ  
შეიცავს 0 გ დამატებულ შაქარს    
პროტეინი 25 გ  
ვიტამინი D 0 მკგ  
კალციუმი 170 მგ  
რკინა 1.3 მგ  
კალიუმი 240 მგ  
ფოსფორი 170 მგ  
მაგნიუმი 40 მგ  

Nutricost-ის შესახებ:

Nutricost არის ბრენდი, რომელიც აწარმოებს დიეტურ, სავარჯიშო, სახსრების გამაჯანსაღებელ დანამატებს, მულტივიტამინებს და სხვა. Nutricost-ის ისტორია დაიწყო იმ ხედვით, რომ მოეწოდებინათ უმაღლესი დონის საკვები დანამატები. დამფუძნებლები, რომლებიც გატაცებულნი იყვნენ ბრენდის კეთილდღეობის პოპულარიზაციაში, შეუდგნენ მისიის შესრულებას. მათ შექმნეს ბრენდი, რომელმაც რევოლუცია მოახდინა დანამატების ინდუსტრიაში. ერთგულებისა და შეუპოვრობის წყალობით Nutricost გახდა სანდო კომპანია ბაზარზე. კომპანიის ერთგულება ხარისხი და მომხმარებელთა კმაყოფილება იყო მისი წარმატების მამოძრავებელი ძალა. უწყვეტი კვლევისა და განვითარების მეშვეობით Nutricost წინ უსწრებდა ყველა სხვა ბრენდს, თანმიმდევრულად წარმოადგინა ინოვაციური პროდუქტები, რომლებიც აკმაყოფილებს ინდუსტრიის სტანდარტებს და აღემატება მომხმარებელთა მოლოდინს.


მსგავსი პროდუქცია