Happy Plugs Adore True Wireless Headphones Black
169.00
₾მახასიათებლები
ზოგადი ინფორმაცია
ინტერფეისები
მიკროფონის მახასიათებლები
კონსტრუქციის მახასიათებლები
ტექნიკური მახასიათებლები
ბატარეა და მუშაობის დრო
გარანტია
აღწერა
Happy Plugs Adore True Wireless Headphones
Happy Plugs Adore ყურში მოთავსებადი უსადენო ყურსასმენი შექმნილია იმისთვის, რომ თითოეულმა მომხმარებელმა შეძლოს ყურსასმენის მორგება ნებისმიერ განწყობასთან. ყურსასმენს IPX4 წყალგამძლეობის რეიტინგი აქვს, შესაბამისად Happy Plugs Adore შეგიძლიათ უსაფრთხოდ გამოიყენოთ წვიამიან ამინდში ან ვარჯიშის დროს.
მსუბუქ და კომფორტულ ყურსასმენს ჩაშენებული აქვს 6 მმ დრაივერები, რომლებიც გადასცემენ მკვეთრ ხმას და დაბალანსებულ ტონალობებს. ყურსასმენი Bluetooth 5.2 შეუფერხებელი კავშირის ტექნოლოგიით სწრაფად უკავშირდება თქვენს სმარტფონსა და სხვა სასურველ მოწყობილობებს. Happy Plugs Adore უსადენო ყურსასმენი აღჭურვილია მრავალჯერადი დატენვის ბატარეით, რომელიც უზრუნველყოფს 24 საათამდე უწყვეტ მუშაობას, დატენვის დრო 1 საათი.
უსადენო ყურსასმენს აქვს უნიკალური დიზაინი, დამტენ ქეისში მოთავსებული სარკით.
Happy Plugs ბრენდის შესახებ
2011 წელს, შვედეთში, მაშინ, როდესაც ანდრეას ვურალი თავისი მეგობარი გოგონასთვის ფერად ყურსასმენს ეძებდა, გაუჩნდა კითხვა თუ რატომ არ არსებობდა ფერადი, ხარისხიანი და ხელმისაწვდომი პროდუქტი, რათა ადამიანებს შესძლებოდათ საკუთარი განწყობისა და ტანსაცმლის მიხედვით შეერჩიათ ყურსასმენები. ანდრეასს მოუწია, რომ ყურსასმენები საკუთარი ხელით შეეღება, რამაც დიდი აღფრთოვანება გამოიწვია მის მეგობრებში - სწორედ ამის შემდეგ გაჩნდა ისეთი ყურსასმენების შექმნის იდეა, რომელიც უნიკალური, ხასხასა ფერებით იქნებოდა გამორჩეული.
ბრენდის მთავარ მიზანს უმეტესწილად მოდისა და ყურსასმენების ერთმანეთთან დაკავშირება წარმოადგენს. Happy Plugs თანამშრომლობდა ისეთ ბრენდებთან როგორიცაა H&M, Urban Outfitter. ასევე აქვს კოლაბორაცია - Saint Laurent x Happy Plugs.
ბრენდის ერთ-ერთი მთავარი მესიჯი მდგრადობის პრინციპების დაცვაა. თითოეული პროდუქტი ეკო-მეგობრული კონცეფციითაა შექმნილი, შეფუთვები კი მზადდება 100% გადამუშავებადი მასალისგან.
დღესდღეობით, ბრენდის პროდუქცია დიდი პოპულარობით სარგებლობს 70 ზე მეტ ქვეყანაში და ჰყავს 10 მილიონზე მეტი კმაყოფილი მომხმარებელი.